Wprowadzenie nowego produktu na rynek2020-09-30 13:36:17Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). |
|
Strategie category management2020-08-06 16:16:03Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów. |
|
Category management. Szkolenie na 52020-01-17 12:12:55Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. |
|
Prawo transportowe. Udane szkolenie2020-01-16 12:29:00Prawo transportowe zwykliśmy traktować jako zbiór regulacji, przepisów i norm, którymi kierujemy się organizując, zwłaszcza w obszarze biznesowym, transport i spedycję. Prawo transportowe należy również traktować jako obszar kompetencji, które powinien posiadać manager i specjalista... |
|
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]2019-07-04 12:51:02Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? |
|
EXPOSE SZEFA2019-05-08 10:56:24Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expose szefa? |
|
SMED. Szkolenie na 52019-05-07 12:38:4422 marca B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa zorganizowała szkolenie otwarte "SMED (redukcja czasów przezbrojeń) jako element lean manufacturing", którego celem było przekazanie wiedzy i podniesienie umiejętności związanych z wykorzystaniem narzędzia lean manufacturing jakim jest SMED. |
|
Jak zarządzać marką?2019-04-04 14:15:33Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. |
|
Szkoła z życia. Jak nie wydawać kroci na szkolenia?2017-10-25 22:24:19Jak rozwijać ludzi w firmie nie wydając kroci na szkolenia? Jak sprawić, by pracownicy uczyli się nie tylko na swoich błędach, ale by czerpali z doświadczenia swojego nawzajem? |
|
Co decyduje o odporności psychicznej ZESPOŁU2017-10-02 11:57:29Z firmy wzięte: W zebraniu uczestniczyło czterech członków. Nazywali się oni: KAŻDY, KTOŚ, JAKIŚ i NIKT. Ustalili na zebraniu, że pewnego dnia mają do wykonania ważną pracę i KAŻDY jest pewien, że KTOŚ to zrobi. JAKIŚ chciał to zrobić, bo myślał, że NIKT tego nie zrobi. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie product manager
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.